Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net
Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net

Saturday, January 1, 2011

When It Comes To 2011 ;)

Assalamualaikum semua ;)

Well,da smpai pown 2011,the past never come again,haha..btw,bnyk bnda yg di tinggalkn mse 2010 and some of things are still carried on for this year..2010 mmg bnyk knangan,time 2 la last skola,2010 aku bnyk g overseas(Jogja and umrah) and yg xley lupa 2010 la aku declair,hah,ni la bnda yg aku go on 2..haha,bkn tuk 2011 jek,tuk taon2 sterusnya..

Okok,kte crita psal knangan2 yg mmg bg ksn kat aku,firstly aku jg arwah atuk aku dan jdik sgt rpat dgn dye,btw,he couldn't speak,he spelled by showing words..huh?yes,i was there to 'talk' with him..endingnye?dye meninggal dan aku xsmpat nk jguk sb kat hostel,parents aku pown kejam gak,xingt ke atuk 2 ada cucu kesayangan???well,da lpas,biala~Al-Fatihah utk arwah atuk..

Lpas 2,memory yg sdih ag??okok,ni time lpas paper LK,last paper SPM,WHOA!!touching bhai~pk2,5 taon dok skola 2,bnyk kngan,tgl g2 jek??sdih2..tp ape nak wat,skola smpai F5 jekk,nk gdik2 lbey2 xleyy,HAHA..xpe2,FB ada phone ada,ym ada..ape ag nk?posmen?boleh je,segalanya mungkin..

Kenagan ape ag ek???haaa,honeymoon~kah3,was it a honeymoon act??xla2..ape wey nk honeymoon2 ney..gtal thap dewa aku neyh..yes,24/12 sampai 27/12,i met him(and his mom,and his adik,act,almost his whole family)mcm nk kwin ke ape..HAHA..smpai2 je his mom smbut dgn very warm,wahh~brdbr2 saat ku mliht kali pertma..cewah!!everything was wonderful,dari mse kat kangar smpi langkawi,bhagia bhai~cuma bila dh blik neyh rindu dendam mkin mmbara instead drpd sblum jmpe..hhe,usah dibygkn ape yg aku brgn ble rindu skrang ni..kdg2 je la mcm regret sb pkir blik npe la aku xwat mcm ni,xwat bnda 2,xckp yg ni,hah,mcm2 la..ye la,ble dh jmpe pkir everything is complete!but,thank you for everything,org kangar best!!bak kata umi aku "dik,org sne peramah ek,mmg lyn hbis ttamu,pas2 dyeorg bgus la,xsombong"

Yes,skarang mse utk ckp2 pasal 2011!!!ape nk jdik huh dlm mse trdkat ni??hah,mcm biase bnda2 sdih dlu,dengan rasminya Muhd Izzuwan Ahmad Sukri dengan hormatnya dijemput utk pegi PLKN,hah,pdn muka aku dan dia..terseksa 3 bln..haha..rasekn,nk sgt?amek!!segala pesanan dan wasiat tlh bertukar antara kami,fuh,psn mcm2 klah org nk pegi perang,eh,adat la weyy,dah syg..xpe2,bln 3 dye dtg uma~weee..nsb bek along nk kwin,klw xpluang nk jmpe ble jek??jwb2..

Stiap taon prlu psg azam baru ke?lah..azam lme msih kcundang,xpyh la nk brgn wat bru..bak kate nyot mbe aku kat intergom,xpyh wat azam bru klw yg lme xsettle ag..kn3??mari setuju beramai2..aku nk tmbah sket la azam aku ni,first,dpt 'U' nty kne blaja btul2,gaji keje kat farmasi jgn lupa hlur ayah umi,then,kne stia kat pkwe(kne renew azam ni tiap2 taon),blaja jdik org brjimat dan azam yg pling seksa kmas bilik hari2..fuh,nmpk mcm xtough kn??tp klw azam simple xbuat tndakan ape2 kre susa la 2..haha..

okla,hope 2011 dan insyallah thn2 sterusnya akan brjalan dgn lancar,amin~

1 comment:

Siapa Sayang Dia Komen