Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net
Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net

Thursday, December 9, 2010

plans everyone?

Assalamualaikum semua ;p
tarik nafas,lepas,tarik lagi,lepas lagi...

HUH???

ble dh abes SPM xd rse sesak di dada lg..hehe..tp pkir2 alik,pe aku nk wat ah??xdpt plkn,YES,nk wtpe huh???umm...after g langkawi(honeymoon weyh)trpkir nk amek lesen,ceh,tbe2 tringt JPJ gatal yg jg mber mse test driving,siot ouh!pas2 ingt nk keje kat klinik,fuh,rse cun..mungkin akn gne dailog2 sopan dpan patient,huhu,aku sbg wanita sopan?agk sush utk dbygkan..

then,next year mnempuh ary2 dgn kesepian,cehhhh...En.Izzuwan kte dpt PLKN,pdn dgn muka aku,hidup la kau sorg2 iblis(hah,2 ayat PIKA)..

so,utk meghilgkn rasa buhsan,boring,dan se-adik beradik-dgnnye,aku perlu PLAN utk hbiskn wktu2 lpas SPM ni,so then,xla jdik sia2 jekk..aku perlukan cadangan lah nk wtpe,agknye dpan uma kne ltak peti cdgan,spe wat cdgan aku bg gula2 KOPIKO,hah,bkn sng aku nk bg 2..

ape2 pown plan lpas ni,aku seru la kt smua org,jgn sia2 kn wktu yg ada,agk2 xdpt PLKN g job haunting,amek lesen xpown wt phala dgn mak bpak,agk2 mls nk pk mse dpan g kwin je la weyh..hah,aku smakin mgarut..point kt sni cuma...APE PLAN NYE HUH???

~ucapkn slamat honeymoon utk aku,tekiu :)

No comments:

Post a Comment

Siapa Sayang Dia Komen