Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net
Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net

Friday, September 2, 2011

Apa Tujuan Allah Cipta Perangai Manusia

Assalamualaikum rakan2..

Hah,harini hatiku hot bila kena perli bnda yang aku dah buang jauh dalam diri aku nih,xpe,biarlah :)

ehh,selama saya hidup di bumi Allah nih,ada la terbuat sedikit conclusion berkaitan akhlak manusia yang buruk dan ia sebenarnya bawak kebaikan kepada kita tanpa sedar,ini cuma pendapat saya,dan mungkin pendapat kita sama,so,lets read, think and compare ;)

orang kuat marah
kita akan berlatih menjadi penyabar dgn cuba menjadi air kepada api :)

orang kuat perli/kutuk
kita sedar diri kita banyak kurangnya dan perlukan muhasabah nak perbaiki diri

orang kuat bebel gila2 aih
mengingatkan kita sekecil2 benda sampai sebesar2 benda yang patut kita ambil perhatian
(teringat seseorang ^_^ )

orang berlagak
kita mungkin akan rendah diri dan bersyukur apa yg kita ada

kaki stalker
hah,saya ngaku,saya pun kaki stalker dulu,buruk sifat nih,tapi kalau org stalk saya,saya akan rasa mcm saya menarik perhatian org,so,akan cuba kurang2 kan diri saya daripada terlalu di ambil perhatian,tak show off maybe

banyak la agaknya,tapi nak buat kerja dah,umi saya dah menuturkan butir2 bicaranya tu,insyallah Allah cipta sesuatu sifat baik atau buruk itu bukan untuk merosakkan diri kita dan segala isi alam ciptaan-NYA ni,tapi untuk kita ambil iktibar dan muhasabah diri kita untuk menjadi hamba-NYA yang lebih mantop,insyallah..

okayla semua,wassalam :)

No comments:

Post a Comment

Siapa Sayang Dia Komen