Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net
Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net

Tuesday, February 1, 2011

Saya gembirakah?

Assalamualaikum semua ;)

HAHA,well well,saya ingin berterima kasih kpd Datuk Najib kerana bg cuti utk budak PLKN,sb sang arjuna saya dpt pulang dan saya amat gembira dgn keadaan ini..HAHA,klau la Datuk Najib baca,nak ckp terima kasih ye..tolong la mgsa bnjir kat Johor ni,kesian..

Keadaan lain yg buat saya gembira adalah apabila gaji sya suda masuk dgn jayanya,ALHAMDULILLAH,bole la saya enjoy dgn penuh sukaria..

Tambahan pula,saya amat gembira apabila abg2 saya yg tgah men PS3 dihalau oleh umi tercinta untuk pergi mmbntu ayah mgemas di luar..kemudian ke rumah Wak Lan a.k.a. jiran a.k.a. tukang jahit utk mgukur baju setelah hmpir seminggu lebih suruh xjalan..

Di samping itu,saya berasa gembira kerana garaj saya hmpir siap,hilang lah penyeksaan selama ini menghdapi hari hari yg bising..

Saya gembira :DD

No comments:

Post a Comment

Siapa Sayang Dia Komen