Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net
Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net

Thursday, January 6, 2011

Apa jadi?

Assalamualaikum semua :)

Ah,cpatnye suda seminggu hmpir brlalu,2011 mmg cpat ye?btw,this week mmg bnyak bnda jdik(yes,in sudden)..drpd lpas kne interview keje kat farmasi aku tka keje jdik cekgu tadika,wat??haha,layakkah?seronok jdik cekgu tadika,tp kids nowadays are more challenging,they are smarter than what we think..tp budak2 mmg sah innocent lagi..bygkan dtg skola ngis2,ble dah manja dgn cekgu pulak sebok nak lekat smpai xmau balik,haah,aku lah 2 kne hdapi smua 2..yang xbole belah,abg2 kpd kanak2 2 mula lah~yang lbih mncbr jdik cekgu tadika skg bila budak2 krg hormat(ke takut?)dgn cikgu,mcm arini..haish,ada la sorang budak ni boleh pulak dia yg rotan aku?aku sbar je lahh..nak rotan budak2,lbam2 kne saman nti xpasal2 result SPM bapak aku amek kan..tapi ini cuma seminggu,lagi 4 bln aku kne jdik cekgu~

Hah,minggu ni pulak adik beradik aku slalu gak complete kat uma,yelah,angah aku da alik dr aussie,ney bru lpas mkn kat lua~aku sbg adik sgt beruntung ble hnya tlg snyum dan abg2 aku tlg byr suma..haha~then,enjoy dgn ps3 sme2,heh,sme2 ke,aku slalu xdpt men,ceh~biase la,sbg adik,kne mgalah..haha..then mcm biase aktiviti yg dirindu iaitu dibuli abg2,kne buat air,amek ni,amek 2,mcm2 la..tp xkesa,sronok,ble ag nk bjasa kat abg2??

Baik2,mgu ni agk sunyi sb slalu aku amek mse lbey krg 20 jam utk text,chat,video chat,ym,gayut2,fb dan sebagainye bsama Muhd Izzuwan then skg dye PLKN..drpd lbey krg 20 jam tgl la 5-6jam kot(sume neyh hnya anggaran,pdhal xkira pown),haha,rindu dendam mndalam jugak la..

okla,pnt,bye2..

p.s:minggu ni start amek lesen,fuh~

No comments:

Post a Comment

Siapa Sayang Dia Komen